خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین خبر داد:

توجه ویژه بازرسان به شفافیت هزینه‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۷۱۰

رئیس هیات بازرسی انتخابات قزوین گفت: جلوگیری از تخریب کاندیداها، پیگیری جرائم، نظارت دقیق بر شفافیت هزینه‌ها و تامین منابع مالی از مهمترین مواردی است که باید بازرسان انتخابات به آنها توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در نشست توجیهی هیات بازرسی انتخابات استان قزوین، افزود: این دوره از انتخابات تفاوت‌هایی با انتخابات دوره‌های گذشته دارد که ضروری است بازرسان انتخابات به آنها توجه ویژه‌ داشته باشند.

وی اضافه کرد: بازرسان و مجریان انتخابات باید در برگزاری این رویداد سیاسی فارغ از سلایق سیاسی و جناحی، تمامی توان خود را به بهترین شکل برای برگزاری آن بکار گیرند.

فرخزاد ادامه داد: معمولا ۴۸ درصد خطاها در روز انتخابات و در شعبه‌های اخذ رای اتفاق می‌افتد اما نیمی از خطاها پیش از انتخابات است که شکایاتی را در پی دارد و بازرسان باید بی‌طرفانه به آنها رسیدگی کنند.

معاون استاندار با بیان اینکه هم اکنون ساماندهی بازرسان انتخابات درحال انجام است، گفت: در هر شهرستان استان یک بازرس ویژه و در شهرستان قزوین سه بازرس ویژه حضور خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه برقراری حداکثر عدالت انتخاباتی یکی از موضوعات مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت:عدالت در تبلیغات، شفافیت هزینه‌ها و موضوعات پولشویی همگی باید با جدیت پیگیری شود.

فرخزاد افزود: مردم حق دارند در انتخابات به صورت آزادانه به نامزدهای تایید صلاحیت شده رای دهند و در بازرسی‌ها نباید به گونه ای عمل کرد که از آنها سلب اعتماد شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز