خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

دستگیری سارق ۲۴ ساله با ۱۷ فقره سابقه سرقت در شهرستان البرز

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۷۰۹

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سارق ۲۴ ساله و کشف ۱۷ فقره سرقت در شهرک مهرگان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ بهرام منصوری با اعلام این خبر افزود: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ و گزارش حضور سارق در یکی از اماکن شهرک مهرگان به سرعت تیمی از عوامل تجسس و انتظامی کلانتری ۱۵ این فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل، سارق ۲۴ ساله هنگام سرقت دوربین‌های مداربسته در یکی از ساختمان‌های شهرک مهرگان دستگیر شد.  

 منصوری اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به ۱۷ فقره سرقت دوربین‌های مداربسته، موتورسیکلت، دوچرخه و اقلام موجود در انباری‌های ساختمان‌ها در این شهرک و شهر محمدیه اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان البرز تصریح کرد: در ادامه بازجویی فنی پلیسی از متهم، شاکیان شناسایی و اموال سرقتی از مخفیگاه متهم کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

 وی بیان داشت: همچنین با اعتراف متهم، یک فروشنده مواد مخدر نیز در شهرک مهرگان شناسایی و دستگیر شد و هشت گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هرویین به صورت بسته بندی شده و آماده فروش به همراه ترازوی توزین از وی کشف گردید.

منصوری با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست: در محل نصب دوربین‌های مداربسته که خود به عنوان یکی از عوامل اصلی و بازدارنده سرقت است ملاحظات امنیتی را رعایت کنند.

شهرک مهرگان از توابع شهرستان البرز در ۱۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز