خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین:

پرداخت 65 میلیارد ریال تسهیلات خسارت سیل در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۷۰۸

۶۵ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت جبران خسارت سیل فروردین ماه ۹۸ قزوین در بخش‌های زراعت، باغبانی، دامداری، شیلات، زنبورداری و... پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در جلسه بررسی روند انجام استمهال وام و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به خسارت‌دیدگان ناشی از بلایای طبیعی استان افزود: این میزان تسهیلات به ۵۶۳ نفر در نیمه نخست امسال پرداخت شده است.

قدرت الله مهدیخانی با اشاره به خسارات بخش کشاورزی استان بر اثر سرمازدگی، افزود: تعداد کشاورزان خسارت دیده استان از سرمازدگی سال ۹۷ که مشمول استمهال وام هستند ۱۵ هزار و ۴۸۶ نفر به میزان ۹۳۳ میلیارد ریال است.

وی درخصوص خسارات سیل در بخش مسکن استان نیز اضافه کرد: هزار و ۳۳۸ نفر برای دریافت تسهیلات احداث یا تعمیر مسکن و دریافت تسهیلات معیشتی به بانک‌های عامل استان معرفی شدند که از این تعداد با ۶۵۰ نفر قرارداد بسته شده است.

این مسئول گفت: این قراردادها شامل ۴۵۰ پرونده احداث به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال،  ۱۱۸ پرونده تعمیر واحد مسکونی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و ۸۲ پرونده ۱۵۰ میلیون ریالی در بخش معیشت است که از این تعداد تاکنون ۲۱۶ نفر تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

سیل در فروردین ماه سال جاری به ۱۷ شهر و ۲۳۰ روستای استان آسیب زد و در مجموع ۱۹ هزار میلیارد ریال خسارت به بار آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز