خبرگزاری کار ایران

پورامیدی بیان کرد:

تمدید مهلت استفاده از شرایط بخشودگی 100 درصدی جرایم مالیاتی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۶۷۹

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از تمدید مهلت استفاده از شرایط بخشودگی 100 درصدی جرایم مالیاتی در این استان خبر داد.

مصطفی پورامیدی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: مطابق بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور مهلت بخشودگی 100 درصدی جرایم مالیاتی مودیان تا چهارم آبان تمدید شد.

وی افزود: نظر به استقبال گسترده مودیان مالیاتی و ازدحام مراجعین برای استفاده از تسهیلات 100در صدی بخشودگی جرایم قابل بخشش، به منظور تکریم مودیان و بهره‌مندی حداکثری از فرصت ایجاد شده، مهلت استفاده از شرایط بخشودگی جرایم مذکور تا چهارم آبان ماه جاری تمدید شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به سیاست سازمان امور مالیاتی کشور در راستای حمایت از فعالان اقتصادی به ویژه فعالان اقتصادی عرصه تولید، توضیح داد: آن دسته از مودیانی که بدهی مالیاتی خود را تا تاریخ چهارم آبان ماه سال جاری پرداخت کنند، مودی خوش حساب تلقی می‌شوند و صد درصد جرایم مالیاتی قابل بخشش آنها مورد بخشودگی قرار می گیرد .

وی تاکید کرد: به مودیان مالیاتی بویژه فعالان اقتصادی استان توصیه می شود برای استفاده از این فرصت استثنایی تعجیل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز