خبرگزاری کار ایران

مدیر برق آبیک در گفت و کو با ایلنا خبر داد:

قطعی برق زیاران و خوزنان رفع شد/ تلاش 40 ساعته ماموران برق برای رفع مشکل

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۶۷۶

مدیر برق شهرستان آبیک از رفع قطعی برق دو روزه روستای زیاران و خوزنان خبر داد و گفت: برق روستاهای حومه هم رفع می‌شود.

علی احمدی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: علت قطعی برق روستای زیاران و روستاهای حومه از جمله خوزنان، آقچری و غیره این بوده که فشارهای قوی برق این روستاها از یک خط با تغذیه می‌شود و شرایط جوی نامساعد و بارش باران موجب قطع آن شده بود.

وی افزود: از صبح دیروز که برق روستای زیاران و روستاهای همجوار آن قطع شده، مأموران برق شهرستان آبیک تا امشب مشغول به کار بوده‌اند و هنوز به منازل خود بازنگشته‌اند.

مدیر برق شهرستان آبیک ادامه داد: با توجه نشستن خاک بر روی خطوط برق با نخستین بارش، اتصالات خطوط برق رخ می‌دهد که جزو لاینفک شبکه برق‌رسانی بوده و به مرور این مهم بهتر می‌شود.

احمدی اضافه کرد: محل اتصال برق زیاران شناسایی شده و مأموران برق مشغول وصل و تعمیر خط قطع شده بوده‌اند و امشب توانستند سرمنشأ را پیدا کرده و روشنایی را به منازل مردم روستای زیاران و خوزنان و آقچری بازگردانند.

اوایل آبان ماه بیشترین پیک کاری

وی پرکارترین و بیشترین پیک کاری مأموران برق را خرداد ماه و اوایل آبان ماه به علت بارش باران و وزش باد ذکر و خاطرنشان کرد: مأموران بین 30 تا 40 ساعت و تلاش شبانه‌روزی درصدد هستند مشکل قطعی برق مردم را رفع کنند.

این مسئول بیان کرد: لازم است مردم در زمان قطعی برق صبورتر باشند تا مأموران برق بتوانند با ایمنی بیشتر و طمأنینه نسبت به رفع مشکل اقدام کنند و خدای نکرده در صورت عجله کردن و رعایت نکردن مسائل ایمنی برای آنان اتفاق ناگواری رخ ندهد.

مدیر برق شهرستان آبیک افزود: مأموران برق در شرایط سخت نسبت به رفع قطعی اقدام می‌کنند و ممکن است رفع مشکل زمان‌بر هم شود.

احمدی ادامه داد: برای رفع قطعی برق و تعمیر خط فشار قوی احتمال قطعی مکرر برق وجود دارد تا مأموران بتوانند سرمنشأ را پیدا کرده و مشکل را حل کنند.

وی اضافه کرد: دو اکیپ‌ برق برای رفع خاموشی برق زیاران و روستاهای اطراف مشغول فعالیت بوده‌اند و امشب قطعی برق زیاران و خوزنان رفع شده و مابقی روستاها هم رفع می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مردم با قطع و وصل شدن برق نگران آسیب رسیدن به وسایل برقی خود نباشند، اذعان کرد: کارشناسان با بررسی می‌توانند تشخیص دهند که وسایل الکتریکی آسیب دیده یا خیر و در صورت نیاز بیمه هم وجود دارد و می‌توان خسارت پرداخت کرد.

به گزارش ایلنا، در فضای مجازی از سوی مردم روستای زیاران بیان شده بود که قطعی برق آنان را دچار مشکل کرده و از مسئولان درخواست شد نسبت به رفع قطعی برق تدبیری بیندیشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز