خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

حوزه هنری نقش موثری در ترویج فرهنگ دینی و انقلابی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۶۳۱

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: حوزه هنری در ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در صحنه فرهنگ و هنر کشور نقش مفید و موثری دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام نور الله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین در دیدار با مسئولین حوزه هنری قزوین اظهار کرد: حوزه هنری از یادگارهای ماندگار امام خمینی(ره) است که توانسته در ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در صحنه فرهنگ و هنر کشور نقش مفید و موثری ایفا کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: هنر متعهد زیبایی های ظاهری را با زیبایی های باطنی تلفیق می کند، قلوب را جذب  و اثر هنری را ماندگار می کند.

این مقام قضایی افزود: جبهه استکبار با استفاده از صنعت هنر، ریشه های پوچ خود را زیبا جلوه می دهد و سرابی پیش چشمان ظاهر بین می گستراند، در این میان وظیفه حوزه هنری، به عنوان نهاد برآمده از انقلاب، بیان هنرمندانه ارزش ها و انتقال معارف آسمانی است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که هنر با ذات و فطرت انسان عجین است، یک اثر فاخر می تواند، ده ها برابر بیشتر از سایر ابزارهای تبلیغی موثر واقع شود. ساخت فیلم، خلق آثار تجسمی، نمایشی، موسیقی و.... ابزارهایی هستند که می تواند با کمترین امکانات مادی، بیشترین اثرگذاری را بر روی مخاطبان داشته باشند.

وی بزرگ ترین موفقیت را عمل به تکلیف به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر دانست.

در این دیدار علی هوشمند رئیس حوزه هنری قزوین، گزارشی از روند اجرای برنامه های این مرکز طی سال جاری ارائه نموده گفت: کلیه برنامه های این مرکز در واحدهای تخصصی حول محور انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خانواده، بیداری اسلامی به ویژه مدافعان حرم متمرکز بوده و در این زمینه ها علاوه بر اجرای برنامه های مختلف در زمینه تولیدات هنری نیز آثار خوبی توسط هنرمندان بومیاستان ارائه شده است.

رییس حوزه هنری قزوین بهره مندی از مشاوران حقوقی و استفاده کارشناسان حوزه اجتماعی را در پیشبرد هدفمند برنامه های فرهنگی هنری لازم برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز