خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد:

باشگاه های بدنسازی زیر ذره بین ستاد مبارزه با قاچاق کالا

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۶۲۷

حبیبی گفت: نظارت بر ارائه پروانه کسب واحدها به ویژه باشگاه های بدنسازی که به دلیل مکمل های ورزشی و داروها با قشر جوان سروکار دارد، با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شود و خروجی کار در جلسه بعدی از سوی نیروی انتظامی ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالای استان که با حضور مسنولان دستگاه های نظارتی برگزار شد، بیان کرد: قاچاق نقطه مقابل رونق تولید است و اگر بخواهیم به نامگذاری امسال جامه عمل بپوشانیم یکی از مباحث مبارزه با قاچاق کالا است که باید از سوی همه مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی گفت: سه شیوه، پیشگیری، مقابله و مبارزه و روش سوم بحث فرهنگی و اجتماعی در مبارزه با قاچاق کالا مورد توجه است که در این خصوص به روش مقابله و مبارزه توجه بیشتری داشته ایم و حجم کار برعهده پلیس در مقابله با قاچاق کالا است که این بخش پرهزینه ترین روش موجود در مقابله با قاچاق کالاست. لذا دو شیوه دیگر کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: در بحث پیشگیری نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه ها هستیم و هر کدام ما باید بخشی از این کار را برعهده بگیریم و هر دستگاه بنا به ظرفیت و وظیفه باید در این امر ورود یابد.

حبیبی عنوان کرد: در حوزه فرهنگی که فراگیرترین شیوه است باید از طریق رسانه ها و مطبوعات و رسانه ملی کارهای بیشتری انجام شود زیرا مخاطبین بیشتری از این رسانه ها استفاده می کنند.

وی افزود: در بحث جلوگیری از قاچاق باید منافذ موجود بسته شود. حدود 10 هزار ادوات کشاورزی در استان وجود دارد که اگر پلاک گذاری شود در مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت بسیار موثر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تصریح کرد: در شرایط یکساله اخیر مسیر قاچاق تغییر کرده و شاهد قاچاق کالا از داخل به خارج کشور هستیم.

حبیبی اضافه کرد: افزایش آمار قاچاقچیان زن در استان موضوعی بسیار تامل برانگیز است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم، ثبت انبارها در سامانه انبارها است و باید آمار انبارهای استان به روزرسانی شود تا با استفاده از این سامانه، تخمین دقیقی از کالاهای استان به دست آمده و برای آنها برنامه ریزی دقیقی انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: برای استانی مانند قزوین که در ایام پایان سال معین پایتخت است کامل شدن سامانه انبارها امری ضروری است که باید در روند بررسی سرعت عمل بیشتری داشت.

حبیبی افزود: نظارت بر ارائه پروانه کسب واحدها به ویژه باشگاه های بدنسازی که به دلیل مکمل های ورزشی و داروها با قشر جوان سروکار دارد، با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شود و خروجی کار در جلسه بعدی از سوی نیروی انتظامی ارائه شود.

وی در پایان استفاده از ظرفیت فضای مجازی، نظارت بر بسته بندی دارو را در مبارزه با قاچاق کالا امری مهم خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز