خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد:

کشف 41 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه وانت آریسان در سبزوار

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۵۴۲

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف 41 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه وانت آریسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، سرهنگ حسین بیات مختاری در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قصد جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط قاچاقچیان با یکدستگاه خودرو سواری و یکدستگاه وانت آریسان از محورهای مواصلاتی شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت . 

وی افزود : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سبزوار در عملیاتی مشترک با پلیس مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان خراسان شمالی، با رد زنی های اطلاعاتی در محور نیشابور- سبزوار این دو خودرو را شناسایی و پس از تعقیب و گریز با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و تیراندازی هوایی آنها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : ماموران انتظامی در بازرسی دقیق از این 2 خودرو 41 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در بدنه وانت آریسان جاسازی شده بود را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در پایان با اشاره به دستگیری 4 نفر متهم در این رابطه خاطر نشان کرد : متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز