خبرگزاری کار ایران

صفایی مطرح کرد:

منزل هر مشهدی باید یک هتل، زائرسرا و مهمانسرا برای زائران باشد

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۵۱۰

سرپرست اداره کل هماهنگی امور فرهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: هر منزل ما مشهدی‌ها باید یک هتل، مهمان‌سرا و زائرسرا برای زائران باشد؛ باید این فرهنگ را برای مشهدی‌ها ایجاد کنیم که زائران را مهمان خود تلقی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مصطفی صفایی در خصوص اقدامات استانداری برای این ایام، اظهار کرد: اداره کل هماهنگی امور فرهنگی زائرین استانداری وظیفه هماهنگی بین دستگاه‌ها و ادارات مختلف را برعهده دارد، ما هماهنگی لازم در خصوص ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در 8 محور ورودی شهر مشهد را انجام دادیم. 

وی افزود: برای زائران پیاده مبلغین روحانی خواهیم فرستاد که تبلیغ امور فرهنگی را انجام دهند. طرح‌ هر زائر، یک صفحه قرآن را نیز داریم که به نیت سلامتی و ظهور حضرت حجت(عج) برگزار خواهد شد و در شرف اجرا است.

 صفایی ادامه داد: روضه‌خوانی، شبیه‌خوانی و برنامه‌های دسته‌جمعی وگروهی برای زائران پیاده در زمان استراحت آنها انجام خواهد شد. ترویج فرهنگ میزبانی نیز در دستور کار ما قرار دارد تا مشهدی‌ها توجه ویژه‌تری در حوزه فرهنگ میزبانی برای زائران داشته باشند. کارهای فرهنگی بسیاری در حوزه فرهنگی زائران داریم که با هماهنگی ادارات مختلف و هماهنگی، ارتباط و تعامل بین ادارات مختلف، آستان قدس و شهرداری در شرف انجام آن هستیم.

سرپرست اداره کل هماهنگی امور فرهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه «هر منزل ما مشهدی‌ها باید یک هتل، مهمانسرا و زائرسرا برای زائران باشد»، عنوان کرد: زیرساخت‌های مشهد سقف و اندازه‌ای دارد، تمام ارگان‌های دولتی به خصوص شهرداری و آستان قدس تلاش خود را می‌کنند که زیرساخت‌ها آماده شود. باید این فرهنگ را برای مشهدی‌ها ایجاد کنیم که زائران را مهمان خود تلقی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز