خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قزوین خبرداد:

کشف بیش از هزار تن گندم در شش ماهه نخست سال جاری

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۴۷۷

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف 1600 تن گندم قاچاق طی شش ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین، در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا استان قزوین که به ریاست منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی استاندار در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، بیان کرد: در شش ماهه نخست سالجاری 22 درصد کاهش پرونده متشکله در بحث قاچاق کالا داشتیم و هدف ما پیگیری پرونده های بزرگ است.

وی گفت: افزایش یک درصدی دستگیری متهمین مرد و پنجاه درصدی متهمین دستگیر شده زن در حوزه کالاهای غیرممنوعه داشتیم.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین اظهار کرد: 1600 تن گندم قاچاق طی شش ماهه نخست سالجاری کشف و در اجرای ثبت جامع انبارها، در سال گذشته در بحث احتکار ورد کردیم و پرونده هایی با حکم تعلیق تشکیل شد و مشخص شد در سامانه انبارها ثبت نشده اند.

سرهنگ مرادی با اشاره به عدم کسب مجوز صنفی از سوی واحدها گفت: پروانه کسب در تعداد زیادی از واحدها در حوزه های مختلف وجود ندارد و با بازدید های مشترک می توان وضعیت داخل استان را بهبود داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز