خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی:

تحریم ها با گذشت زمان به فرصت تبدیل می شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۹۹۸

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم ها با گذشت زمان به فرصت تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود محمدی ظهر روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین در استانداری اظهار کرد: باتوجه به اینکه تقدیم لایحه بودجه در آبان ماه یا آذرماه سال‌جاری به مجلس صورت می گیرد لذا مدیران باید توجه کافی و لازم را در تدوین لایحه بودجه داشته باشند و حق خود را در بحث بودجه ادا کنند.

وی افزود: ادارت کل نیز باید سهم و نقش خود را در بودجه درنظر بگیرند و تلاش کنند و به وزارتخانه های متبوع خود رفته تا از این طریق بتوان بودجه خوبی را از کل کشور اخذ کرد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر در شرایط تحریم قرار داریم، با گذر زمان این تحریم ها هرچه بیشتر لمس می شود اما به خوبی شاهد هستیم که این تحریم ها به فرصت تبدیل می شوند؛ برای نمونه در سال جاری بودجه ای که تقدیم مجلس می شود، برگرفته از درآمد نفتی نیست و این نشان می دهد این تهدید برای ما به فرصتی تبدیل می شود.

محمدی ادامه داد: وابسته بودن بودجه به نفت اشکال اساسی بود که با این اقدام رفع می شود و درآمد نفتی صرف کارهای زیرساختی شده و در هزینه های جاری این درآمدهای نفتی صرف نمی شود.

وی با اشاره به ظرفیت مدیران استان اضافه کرد: مدیران تلاشگر هستند چراکه مدیریت در این شرایط فعالیت طاقت فرسایی است و مدیران می توانند در بودجه ریزی عملیاتی نیز سهم و نقشی داشته باشند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: باید از تحریم ها بهره مند شد و در بودجه قناعت کرد و با کمترین هزینه ها، بهره وری بالایی داشته باشیم.

محمدی به فعالیت گسترده تر مدیران تاکید کرد و یادآور شد: مدیران باید ظرفیت فعالیت خود را افزایش داده و باید ۱۴ تا ۱۶ ساعت کار کنند چراکه در جنگ اقتصادی قرار داریم و اگر تغییری در رفتار ما ایجاد نشد باید بدانیم در مقابله با این جنگ اقتصادی مشارکت و سهمی نداشته ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیاده روی اربعین پرداخت و مطرح کرد: در اربعین سال جاری شاهد انسجام قابل توجهی بودیم و مشارکت مردم در این بین بسیار ارزشمند بود و ساماندهی ۲۰ میلیون نفر در یک شهر به خوبی صورت گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز