خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه قزوین بیان کرد:

وقوع 3 فقره تصادف خسارتی در آزادراه قزوین-کرج / تصادفات مصدومی نداشت

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۹۹۲

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: امروز سه فقره تصادف خسارتی جداگانه و برخورد ۸ دستگاه خودروی سواری در آزادراه قزوین-کرج رخ داد که خوشبختانه این سوانح هیچ مصدومی برجای نگذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ بیگلری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به آغاز بارش‌های پاییزی و ادامه آن در روزهای آینده، سطح جاده‌های استان به ویژه در آزادراه‌ و بزرگراه‌ها که با افزایش میزان تردد روبرو هستند را با لغزندگی روبرو کرده است.

وی ادامه داد: پوشش سطح جاده‌ها به علت وجود چربی ناشی از سوخت خودروها با نخستین بارندگی بسیار لغزنده می‌شود که با ادامه بارندگی‌ها، میزان لغزندگی‌ها طی روزهای آینده کاهش می‌یابد.

این مسئول انتظامی یادآور شد: به رانندگان توصیه می‌شود که با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها، ضمن رعایت مقررات رانندگی و سرعت مطمئن، با حداکثر ۸۰ کیلومتر در سرعت رانندگی کنند.

سرهنگ بیگلری اضافه کرد: صبح امروز نیز همزمان با آغاز بارش‌های پاییزی در قزوین، بر اثر وقوع سه فقره تصادف خسارتی جداگانه و برخورد ۸ دستگاه خودرو سواری در آزادراه قزوین - کرج، حوالی پمپ بنزین ۲ قلوها، خوشبختانه این سوانح هیچ مصدومی برجای نگذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز