خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می دهد؛

گلایه شرکت کنندگان در آزمون کارشناسان مشاوره خانواده/ دستگاه قضا باید پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۹۵۴

پس از برگزاری آزمون سازمان سنجش با هزینه ای بالا، دستگاه قضایی در اقدامی از افراد غیر شرکت کننده در آزمون دعوت به مصاحبه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر درحالی که از طریق سایت سازمان سنجش برای آزمون کارشناسان مشاوره خانواده  فراخوان داده شده بود و برای رشته های مورد نیاز منابع درسی و مدارک و شرایط سنی خاصی در نظر گرفته شده بود ، شب گذشته و بدون اعلام نتایج آزمون برگزار شده، اسامی افراد خاصی که عضو هیات علمی دانشگاه و یا دارای کانون مشاوره بودند از طریق سایت انتخاب اعلام و جهت مصاحبه به مراکز استان ها دعوت شدند .

این در حالی است که این آزمون با چندین بار تمدید توسط سازمان سنجش و با تاخیر دوماهه و منابع درسی اعلام شده و مدارک دال بر داشتن سابقه کار مشاوره از مراکز مشاوره یا ادارات یا پروانه مشاوره خانواده دال بر کار و نیز حداقل سن ۴۰ سال و با شرایطی ۳۵ سال برگزار شد .

به گفته برخی دانشجویان، علاوه بر شرایط سخت و پرداخت مبلغ حدود ۸۰ هزار تومان وجه حق شرکت در آزمون و نیز برگزاری آزمون در مرکز استان ها بود که هزینه های زیادی بر شرکت کنندگان بر آزمون تحمیل نموده و در انتها اسامی افراد دیگری که قبلا از طریق شهرستان ها به سازمان ها ارسال شده اعلام شده است.

به گفته آنها این نحوه برگزاری ازمون و معرفی افراد از قبل نشان دهنده فقط جمع کردن پول از مردم به طریق فریب است.

طی پیگیری و تماس تلفنی خبرنگار ایلنا از کاشمر با این سازمان ، مدعی شدند که افراد دعوت شده  جهت مصاحبه معاف از آزمون بوده اند و نتایج آزمون هنوز اعلام نشده است، این درحالی است که هنگام ثبت نام و شرایط ثبت نام که در سایت سازمان سنجش موجود است در این آزمون چنین قیدی آورده نشده و حتی چندین بار از اسفند ۹۷ تا اردیبهشت ۹۸ جهت ثبت نام تمدید شده بود .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز