خبرگزاری کار ایران

زرآبادی در شورای اداری استان بیان کرد:

مردان و زنان قزوین توانمندی مدیریت استان را دارند/بسیاری از مشکلات با مدیریت حل‌شدنی است

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۹۵۰

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردان و زنان استان قزوین به تنهایی می توانند نه تنها یک استان بلکه کشور را مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده حمیده زرآبادی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین خطاب به استاندار اظهار کرد: شما در مراسم معارفه خود به این موضوع اذعان کردید که از نیروهای بومی استان بهره خواهید گرفت اما در حال حاضر قصد تغییر در این زمینه را دارید.

وی افزود:  پیش از شما استاندارانی در استان قزوین بودند که افراد غیر بومی را به استان آوردند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای استاندار! شما در استانی هستید که خاستگاه اندیشمندان و بزرگان بوده و توانمندی در دستان زنان و مردان این سرزمین است و به تنهایی می توانند نه تنها یک استان بلکه یک کشور را اداره کنند.

زرآبادی اضافه کرد: حال این سوال مطرح است که مدیران توانمند غیربومی برای استان چه کاری انجام داده‌اند ؟ در حوزه بیمارستان و آب شهرستان آبیک و مسائل نظارتی و معیشتی مردم استان هیچ مشکلی حل نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بنده امروزاز تریبون شورای اداری استان قزوین سخن می گویم و فردا از تریبون مجلس خواهم گفت و برای اینکه شکایتی وجود نداشته باشد می خواهم که به این مسئله رسیدگی شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی مشکل اصلی امروز را اقتصاد دانست و تصریح کرد: خیلی از موضوعات پیش پا افتاده گرفته می‌شود که با یک استعفا همه چیز را حل می کنند بارها از مسئولان درخواست کرده‌ام که به این امر رسیدگی کنند اما ترتیب اثر داده نشده است.

زرآبادی افزود: نمی توانم نسبت به بی‌عدالتی و ظلم چشمم را ببندم و انتظار داشته باشم که مردم دوباره بنده را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: مدیران استان قزوین باید توجه داشته باشند که وظیفه اصلی خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است و باید تکریم ارباب رجوع  در دستور کار مدیران باشد.

این نماینده مجلس خروجی جلسات را حل مشکلات مردم ذکر و خاطرنشان کرد: خیلی از مشکلات اعتبارات نمی خواهد بلکه با مدیریت حل‌شدنی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز