خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر و شهدا در مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۹۳۸

سرپرست سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر و شهدای مشهد خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدمحسن مصحفی در این خصوص گفت: شهرداری مشهد با توجه به ماموریت‌های خود در راستای بهبود سیما و منظر شهری و با هدف تجلیل از مقام والای شهدا و مفاخر فرهنگی، علمی شهر، در نظر دارد از ظرفیت هنرمندان مجسمه‌سازی کشور بیش از پیش بهره ببرد. به همین منظور با مشارکت هنرمندان مجسمه‌ساز، نخستین سمپوزیوم مجسمه¬سازی مفاخر مشهد از تاریخ دوم تا هشتم آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. 

مصحفی افزود: این سمپوزیوم با هدف معرفی مفاخر و چهره‌های شاخص مشهد، با استفاده از آرایه‌های هنری، توسعه فعالیت‌های هنر شهری و فراهم آوردن شرایط آفرینش اثر هنری توسط هنرمندان برگزار می‌شود. 

وی تصریح کرد: داوطلبان شرکت در سمپوزیوم باید دارای سابقه موثر، تجربه طراحی و ساخت سردیس باشند و ستاد اجرایی سمپوزیوم انتخاب هنرمندان براساس رزومه و سوابق هنری مرتبط را بر عهده دارد. 

علاقه‌ مندان تا دهم آبان‌ماه 98 فرصت دارند در این سمپوزیوم ثبت‌نام کنند و نتایج در بیستم همین ماه اعلام خواهد شد. سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر و شهدا از دوم تا هشتم آذرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.  

متن فراخوان در وب‌سایت www.art.mashhad.ir  قابل دسترسی است، همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق تلفن  ‌0513-8413900 داخلی 106 یا مراجعه به خانه هنرمندان مشهد، واقع در انتهای خیابان شهید بهشتی، بوستان کوهسنگی، کسب اطلاع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز