خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

رقابت در انتخابات باید همراه با رفاقت باشد/ احساس نیاز به مشارکت زنان در انتخابات مشهود است

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۹۳۱

استاندار اصفهان گفت: امروز احساس نیاز به مشارکت زنان در انتخابات مشهود است لذا لازم است این بلوغ سیاسی متبلور شود تا بتوان از دیگر حقوق اجتماعی و سیاسی آنان دفاع کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، دکتر عباس رضایی در دوازدهمین نشست تخصصی بانوان عضو شورای اسلامی شهرهای استان اصفهان که با موضوع بررسی راهکارهای افزایش مشارکت سیاسی زنان در انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: فضای سیاسی جامعه نباید ما را از توجه به مکارم اخلاقی و معارف دینی دور کند در همین راستا وظیفه همه این است که از دروغ و تهمت دوری کنند و همواره تقوای الهی و آموزه های دینی را در نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: رقابت در انتخابات باید همراه با رفاقت باشد زیرا مسائل سیاسی زودگذر است و رعایت اخلاق و منش انسانی است که به یادگار می ماند.

استاندار اصفهان با اشاره به فشارهای اقتصادی نظام سلطه به ایران اسلامی تصریح کرد: بنده اعتقاد راسخ به توانمندی دولت تدبیر و امید دارم و مردم فهیم و شریف هم آگاه هستند و مشکلات معیشتی را پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید نمی گذارند.

رضایی یادآور شد: امروز احساس نیاز به مشارکت زنان در انتخابات مشهود است لذا لازم است این بلوغ سیاسی متبلور شود تا بتوان از دیگر حقوق اجتماعی و سیاسی آنان دفاع کرد.

وی خاطرنشان کرد: زنان می توانند نقش اساسی در افزایش شور انتخابات و حضور یکپارچه اقشار مختلف داشته مردم باشند بنابراین تشکل های مرتبط با این قشر باید نسبت به آگاه سازی و ترغیب بانوان برای مشارکت در انتخابات تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز