خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین عنوان کرد:

وضعیت اقامه نماز در استان قزوین مطلوب نیست/ مساجد و نمازخانه‌های استان شرایط مناسبی ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۹۰۹

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین عنوان کرد: وضعیت اقامه نماز استان مطلوب نبوده و در جایگاه نماز شیعه نیست.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، اولین شورای اداری استان با حضور هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین، حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و مدیران و مسئولان استانی در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام سید قریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین در این مراسم با اشاره به وضعیت نماز در استان بیان کرد: وضع اقامه نماز استان مطلوب نبوده و مطابق با جایگاه نماز شیعه نیست.

وی گفت: شما مدیران، مسئول ادارت استان هستید شما شهر را آباد می کنید اما شهر آباد، انسان زنده معنوی می‌خواهد. همانطور که عمران و آبادانی را مد نظر دارید باید به امور معنوی نیز اهمیت دهید.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اظهار کرد: استان قزوین سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده تا ما امروز با آرامش در این مکان بنشینیم و دغدغه امنیت را نداشته باشیم. ما مدیون خون شهدا هستیم و مسئله نماز در راس برنامه های شهدا بوده است.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: اسناد بالادستی ما قرآن است و سفارش پیامبر هم نماز بوده است. متاسفانه وضع مساجد و نمازخانه‌های استان مناسب نیست و از همه استان و مسئولان برای اقامه نماز استمداد می طلبم.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اقامه نماز نخستین ثمره و نشانه حکومت صالحین است.

وی افزود: باید برای نماز دغدغه داشته باشیم. وقتی نمازخانه ادارات خالی است باید دغدغه داشته باشیم. برخی مدیران پیوسته در نماز هستند و برخی دیگر اینگونه نیستند و نمی‌توان از مدیری که در صف نماز اداره، حاضر نمی‌شود انتظار داشت که دیگران را به این امر دعوت کند و مهم است که در این زمینه از خودمان شروع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز