خبرگزاری کار ایران

میراث فرهنگی قزوین خبر داد:

طراحی 15 مسیر گردشگری در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۸۹۴

۱۵ مسیر گردشگری با هدف اجرای طرح ملی ساب "سفرهای آسان برنامه ریزی شده" در استان قزوین طراحی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین گفت: مسیرهای تعیین شده جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرها و روستاهای استان را در برمی گیرد.

نادر محمدی افزود: این مسیرها در قالب تورهای یک و دو روزه توسط دفاتر مسافرتی به گردشگران معرفی می شوند و تورهای مربوط به آن در قالب طرح ملی ساب از امسال برگزار و اجرا خواهند شد.

این مسئول همچنین گفت: یکی از مسیرهای تعیین شده به آوج و جاذبه های این شهرستان اختصاص دارد که گامی برای توسعه گردشگری در این منطقه کم تر توسعه یافته است.

وی اظهار داشت: اجرای این تورها توسط دفاتر مسافرتی انجام می شود و نظارت بر آن نیز برعهده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین است.

این مسئول گفت: در این تورها همه امور مربوط به سفر مشخص و از قبل برنامه ریزی شده و برنامه بازدید از بناها و جاذبه ها، مکان صرف ناهار و شام گردشگر و اسکان او و خدماتی که قرار است دریافت کند به همراه تخفیفات ویژه مربوط به تاسیسات گردشگری تعیین می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین یادآور شد: در این طرح تاسیسات گردشگری از جمله رستوران ها و هتل ها خدمات خود را به مسافران با تخفیف ویژه ارایه می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز