خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار هرمزگان تشریح کرد:

آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان/ کانون زلزله در بستک فاقد سکنه بود/ زلزله خسارتی در پی نداشت

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۶۸۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ضمن تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده این استان گفت: کانون اصلی زلزله غرب استان در شهرستان بستک بود که شدت این زمین لرزه در پنج شهرستان دیگر نیز احساس شد‌.

به گزارش ایلنا، رضا مدرس در حاشیه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با فرمانداران شهرستان‌های معین و همجوار با ویدئو کنفرانس، افزود: خوشبختانه کانون این زمین لرزه منطقه کوهستانی و فاقد سکنه درحوالی شهرستان بستک بوده است.

وی اضافه کرد: تاکنون هیچگونه خسارت جانی و مالی ناشی از زلزله اعلام نشده و تنها گزارش‌هایی از آسیب‌های جزیی به منازل روستایی که بافت فرسوده داشته اند، اعلام شده است.

مدرس خاطر نشان کرد: خسارت های وارد شده به بافت روستایی توسط بنیاد مسکن استان در حال بررسی است و پس از جمع آوری اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان در شهرستان های معین منطقه زلزله زده برگزار شده، افزود: به صورت همزمان در شش شهرستان پارسیان،  بندرلنگه، بندرخمیر، بستک، بندرعباس و میناب به ریاست فرمانداران جلسه ستاد بحران برگزار شد.

وی تاکید کرد: این زمین لرزه تاکنون حدود ۱۲ پس لرزه داشته و با توجه به این امر  بهتر است مردم منطقه تمامی نکات ایمنی را رعایت کنند.

زمین لرزه 5.6 ریشتری حوالی ظهر دیروز دوشنبه غرب استان هرمزگان را لرزاند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز