خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی آبیک مطرح کرد:

تشکیل پرونده برای پلاک گذاری ۵۷۵ دستگاه تراکتور در آبیک/لازمه صدور کارت سوخت پلاک گذاری است

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۶۸۲

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: برای پلاک گذاری حدود ۵۷۵ دستگاه تراکتور در شهرستان آبیک، پرونده تشکیل شده است‌.

بیژن لطفی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: یک هزار و چهارصد دستگاه تراکتور، چاپر و کمباین در شهرستان آبیک وجود دارد.

وی افزود: برای پلاک گذاری حدود ۵۷۵ دستگاه تراکتور و کمباین تشکیل پرونده شده که این مهم، با هماهنگی پلیس راهور جهاد کشاورزی شهرستان آبیک و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین صورت می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک ادامه داد: طی فراخوانی به تراکتورداران اعلام شده که در مراکز دهستان تراکتور و کمباین ها جمع آوری شده و توسط سه دستگاه مذکور، مطابقت داده شده و پرونده آنها تکمیل و امضا می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک اضافه کرد: تاکنون پرونده حدود ۵۶۵ دستگاه تراکتور برای پلاک‌گذاری به پلیس راهور شهرستان آبیک ارسال شده است.

لطفی خاطرنشان کرد: تراکتور های قدیمی با قدمت ۱۵ سال پلاک گذاری می شوند این در حالی است که حدود ۱۵۰ دستگاه با عمر بیش از ۲۰ سال در شهرستان آبیک شناسایی شده که برای پلاک گذاری، پرونده های آنها به پلیس راهور ارسال می شود.

وی بیان کرد: با توجه به این که لازمه صدور کارت سوخت، پلاک گذاری است می طلبد که تراکتورداران نسبت به پلاک گذاری تراکتور و همچنین کمباین داران نسبت به پلاک گذاری کمباین های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز