خبرگزاری کار ایران

در شهر کرج برگزار می‌شود؛

همایش "پی وند" با محوریت آموزش شهروندی

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۶۶۰

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از اولین همایش پیوند انجمن اولیاء و مربیان مدارس و مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به نخستین همایش انجمن اولیاء و مربیان مدارس با مدیریت شهری کرج، گفت: آموزش شهروندی یکی از مکانیزم های اساسی در تضمین صلح و زندگی مسالمت آمیز، عدالت و وحدت جامعه است.

رحیمی این امر را عامل بسیار مهمی در نهادینه شدن حقوق شهروندی دانست و افزود: در راستای تحکیم و تقویت نظام ارزشی، مهارت های شهروندی و مشارکت پایدار مردم، در روز دوم آبان ماه ۱۳۹۸، همایش ملی با عنوان پیوند اولیاء و مربیان مدارس و مدیریت شهری با محوریت آموزش شهروندی در شهر کرج برگزار خواهد شد.

معاون شهرداری کرج، گفت: این همایش طی تفاهم نامه دوجانبه سازمان فرهنگی_اجتماعی_ورزشی شهرداری کرج و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در خصوص آموزش‌های شهروندی صورت می پذیرد که با همت و تلاش مجموعه مدیریت شهری نتایجی همچون افزایش کیفیت زندگی جمعی و تقویت سرمایه اجتماعی را در بر خواهد داشت. 

رحیمی با اشاره به اینکه همایش با حضور جمعی از دانش آموزان و اولیاء و مربیان و برای اولین بار در سطح کشور برگزار می شود، اظهار داشت: همچنین رونمایی از طرح سفیران فرهنگی دانش آموزی، اصول صحیح شهروندی از طریق نمایندگان و سفیران فرهنگی منتخب به دانش آموزان سراسر استان و اولیای آنها آموزش داده می‌شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج ابراز امیدواری کرد که این همایش بتواند در ابعاد مختلف زندگی افراد جامعه به خصوص قشر دانش آموز که آینده سازان کشور هستند تاثیر گذار بوده و از این طریق بهبود شرایط مدنی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی زندگی آنها حاصل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز