خبرگزاری کار ایران

تا پایان آبان ماه صورت می‌گیرد؛

بهره‎برداری از ایستگاه‎های «الندشت» و «کوهسنگی» در خط 2 قطار شهری مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۴۳۵

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: دو ایستگاه «الندشت» و «کوهسنگی» تا پایان آبان ماه سال جاری وارد مدار مسافرگیری می‌‎شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،کیانوش کیامرز در حاشیه بازدید محمدرضا کلائی شهردار مشهد، جمعی از مدیران و کارشناسان شهری از روند پیشرفت ایستگاه های «الندشت» و «کوهسنگی» در مسیر خط 2 قطار شهری مشهد با بیان مطلب بالا خاطرنشان کرد: در عرض 4 ماه با همه مشکلاتی که وجود داشت، ایستگاه‎ها را آماده بهره‎برداری کرده‎ایم و امیدواریم بتوانیم با همین سرعت نواقص و کاستی‎های اندکی هم که وجود دارد را هم رفع کنیم تا ایستگاه‎های کامل شود.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای اتمام ایستگاه شهرک سلامت، تنها ایستگاه باقیمانده خط 2 نیز در حال انجام است، ادامه داد: تجهیزات لازم برای این ایستگاه از خارج کشور وارد شده و امیدواریم تا پایان سال جاری این ایستگاه هم به بهره برداری برسد.

کیامرز اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده بنا است تا مهرماه سال آینده مسیر خط 2 قطار شهری را به پایان برسانیم و همه ایستگاه ها مورد بهره برداری قرار گیرد. سپس برنامه های خط 4 قطار شهری را آغاز کنیم.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد با عنوان اینکه شفت خط 4 قطار شهری هم در حال طراحی است، تصریح کرد: به زودی تی.بی.ام خط 3 از ایستگاه امامت خارج می شود و برنامه زمان بندی آن به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز