خبرگزاری کار ایران

قاچاقچی سیگار در قزوین به 560 میلیون ریال جریمه محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۴۱۴

یک عامل قاچاق ۲۰۰ هزار نخ سیگار در استان قزوین به پرداخت ۵۶۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین روز دوشنبه افزود: این میزان سیگار قاچاق توسط  ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین انجام ماموریت در آزادراه تهران-قزوین به دست آمده که با  مشکوک شدن به یک خودروی سواری و متوقف کردن آن کشف کردند.

وی اضافه کرد: با تشکیل پرونده، شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی قزوین پرونده را بررسی و پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت ۵۶۰ میلیون  ریال جریمه نقدی درحق صندوق دولت محکوم و حکم به ضبط محموله مکشوفه صادر کرد.

محمدی در ادامه به عملکرد این اداره کل در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از سه هزار و ۶۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شد که ۳ هزار و ۲۷۷ مورد آن در حوزه کالا و خدمات ، ۲۴۳ مورد در بخش قاچاق کالا و ارز و  ۱۱۶ پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان بوده است.

وی اظهار داشت: با رسیدگی به این تعداد پرونده، متخلفان در مجموع به پرداخت ۱۹۶ میلیارد ریال جریمه  به صندوق عمومی دولت محکوم شدند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: در بخش صنفی درج نکردن قیمت، کم فروشی، گران فروشی و صادر نکردن و ارائه نکردن فاکتور بیشترین موضوع تخلف بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز