خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر قزوین خبر داد:

انتخاب شهردار قزوین در نخستین جلسه رسمی شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۴۰۸

سخنگوی شورای شهر قزوین از انتخاب شهردار قزوین در نخستین جلسه رسمی شورای این شهر خبر داد.

مهدیه سادات قافله باشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه جلسه فوق العاده در شورای شهر قزوین نداریم، انتخاب شهردار قزوین در نخستین جلسه رسمی شورای شهر در دستور کار قرار می گیرد.

سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: فریبرز کریمی، حسن آصفی، غلامحسین مدیح، رضا عسگری، سیاوش طاهرخانی، مازیار علوی، آتوسا مومنی و غلامحسین شیری برای نشستن بر کرسی شهرداری برنامه‌های خود را در صحن این شورا ارائه داده اند که از بین این نامزد‌ها رضا عسگری، حسن آصفی و آتوسا مومنی انصراف دادند.

وی افزود: انتخاب شهردار قزوین بین گزینه هایی همچون علوی،  طاهرخانی،  مدیح و شیری خواهد بود.

این عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: اگر تمام اعضای شورای شهر قزوین روز سه شنبه سی ام مهر ماه در جلسه شورای شهر حضور یابند، انتخاب شهردار صورت می گیرد.

علی صفری شهردار سابق قزوین مرداد امسال با حضور در صحن شورای اسلامی شهر، از سمت خود استعفا داد و اعضای شورای شهر پس از چندی محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین را به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز