خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست امسال صورت گرفت؛

فوتی های سوانح رانندگی در قزوین کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۲۹۸

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین از کاهش کشته‌ها و افزایش مصدومان سوانح رانندگی در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ولی زاده مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: در شش ماهه اول امسال ۱۶۱ نفر شامل ۱۱۳ مرد و ۴۸ زن در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال با ۱۷۲ کشته بیش از ۶ درصد کاهش داشته است.

بهزاد ولی زاده افزود: در این مدت فوت‌های ناشی از تصادف جاده‌های روستایی ۵ درصد، درون شهری ۱۹ درصد و برون شهری ۴/۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی همچنین از افزایش ۸/۸ درصدی آمار مصدومان سوانح رانندگی در شش ماهه اول امسال خبر داد و اضافه کرد: در این مدت سه هزارو ۸۴۴ مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که دو هزارو ۵۴۷ نفر مرد و یک هزارو ۲۹۷ نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی تعداد مصدومان مدت مشابه پارسال را سه هزارو ۵۳۲ نفر اعلام کرد.

ولی زاده گفت: با توجه به احتمال فوت برخی از بیماران در مراکز درمانی خارج از استان آمار ذکر شده، نهایی نیست و ممکن است پس از تجمیع کشوری و اضافه شدن این موارد به آمار استان محل تصادف، تغییراتی داشته باشد.

مدیرکل پزشکی قانونی افزود: پارسال با توجه به فوت ۲۰ نفر در مراکز درمانی خارج از استان آمار نهایی مرگ و میر ناشی از تصادف به ۳۱۷ نفر رسید که در مقایسه با ۳۱۱ نفر در سال ۹۶ افزایشی حدود ۲ درصد داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز