خبرگزاری کار ایران

درویش پور مطرح کرد:

ظرفیت استان، البرز را سرآمد صنعت گردشگری کشور می‌کند/ لزوم ورود بخش خصوصی در حوزه گردشگری روستایی

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۰۸۸

معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: 500 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان یکی از پتانسیل های گردشگری است که باید موانعی که بر سر راه توسعه صنعت گردشگری استان قرار دارد با جدیت برطرف شوند.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور امروز در جلسه بررسی زیرساخت‌ها و فرصت‌های گردشگری استان اظهار کرد: تمامی دستگاه های متولی باید با تمامی قوا و امکانات در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری اقدام کند.

وی تاکید کرد: با توجه به باور و تاکید استاندار البرز و اهمیت صنعت گردشگری در رونق اقتصادی استان انتظار می رود دستگاه های مسئول نسبت به این حوزه اهتمام ویژه داشته باشند. 

معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: استان البرز باتوجه به ظرفیت هایی که دارد باید در توسعه صنعت گردشگری سرآمد سایر استان ها باشد.   

وی تصریح کرد: دفتر روستایی استانداری، فرمانداران و بخشداران موظف هستند برای تسهیل سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی در حوزه گردشگری روستایی اقدامات لازم را لحاظ کنند. 

درویش‌پور عنوان کرد: بسترهای لازم از جمله معافیت‌ها و تخفیفات ویژه برای تسریع در احداث اماکن تفریحی و اقامتگاه های گردشگری در دستور کار قرار گیرد.  

وی اشاره کرد: 500میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان یکی از پتانسیل های گردشگری استان به شمار می‌رود که می‌توان با برگزاری جشنواره‌های مختلف به ویژه در حوزه صنایع دستی موجب رونق صنعت گردشگری استان باشیم. 

معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی تصریح کرد: در حوزه آب برای توسعه صنعت گردشگری تعاملات و تفاهم خوبی میان وزارت نیرو و سازمان گردشگری انجام گرفته است. 

وی خاطر نشان کرد: موانعی که بر سر راه توسعه صنعت گردشگری استان قرار دارد باید با جدیت برطرف شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز