خبرگزاری کار ایران

در نشست هیات نمایندگان اتاق مشهد؛

روسای کمیسیون‌های «صنعت» و «مسئولیت اجتماعی» اتاق مشهد مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۰۲۷

در تازه ترین جلسه هیات نمایندگان اتاق مشهد، تکلیف کرسی ریاست کمیسیون‌های «صنعت» و «مسئولیت‌های اجتماعی» اتاق مشهد مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در جلسه هیات نمایندگان اتاق مشهد «غلامعلی رخصت» سکاندار کمیسیون «صنعت» شد و ریاست کمیسیون «مسئولیت‌های اجتماعی» که در دوره نهم هیات نمایندگان به جمع این ساختارهای مشورتی اضافه شده نیز به «رضا حمیدی ازغدی» سپرده شد.

در حال حاضر «محمدحسین روشنک» رئیس کمیسیون «تجارت» است. «محسن شادمان» هدایت کمیسیون «انرژی» را بر عهده دارد و «علی اکبر علیزاده قناد» کمیسیون گردشگری را راهبری می کند. کمیسیون «کشاورزی و آب» به ریاست «علی شریعتی مقدم» تشکیل جلسه می دهد و «محسن خنداندل» نیز ریاست کمیسیون «صادرات خدمات فنی و مهندسی» را بر عهده دارد.

همچنین «احمد زمانیان» همانند دوره قبل هدایت کمیسیون «حمل و نقل و ترانزیت» را عهده دار شده، کمیسیون «سرمایه گذاری و بازار پول» را «محمدعلی چمنیان» مدیریت می کند و «احمد اثنی عشری» نیز کمیسیون «مالیات، کار و تامین اجتماعی» را راهبری می کند. نشست های کمیسیون «معدن و صنایع معدنی» نیز به ریاست «سید حسین احمدی سلیمانی» برگزار می شود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز