خبرگزاری کار ایران

معارفه مدیر ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۹۵۴

محمد مرادی به عنوان نماینده جدید وزیر و مدیر ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، طی مراسمی با حضور نمایندگانی از وزارت دفاع و منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار مدیرارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان معرفی و از زحمات سید جواد مرتضوی نماینده سابق وزارت دفاع در استان تقدیر شد.

منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین در این مراسم با اشاره به برگزاری اربعین حسینی بیان کرد: برگزاری اربعین حسینی بار دیگر موجب مایوس شدن دشمنان نظام شد و نشان داد که دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران رو به فزونی است.

وی گفت: حضور مسئولان نظامی و وزارت دفاع پشتوانه ما بوده و به لحاظ گستردگی فعالیت می تواند مشکلات زیادی را برطرف نماید.

معاون سیاسی استاندار قزوین اظهار کرد: اقتدار امروز ایران به واسطه رشد و پیشرفت های صنعت دفاعی است و هر روز بهتر و بیشتر می شود و وزارت دفاع در عرصه های پیشرفت در حوزه های مختلف موفق تر از پیش بوده است.

حبیبی گفت: قزوین جایگاه ویژه ای دارد و نیازمند این است که این جلسات بیشتر شده و از ظرفیت دوطرفه وزارت دفاع و استان استفاده شود و همه در مسیر توسعه، آبادانی و اقتدار جمهوری اسلامی گام برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز