خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد:

مدیران، سلامت اداری و چارچوب قانون را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۸۹۷

استاندار قزوین گفت: مدیران باید مقید باشند و سلامت اداری و چارچوب قانون را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست هدایت‌الله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور مدیران دستگاه ها و بانک های عامل روز یکشنبه در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

جمالی پور اظهار کرد: کارگروه تولید یکی از کارگروه های مهمی است که در این شرایط کشور مورد توجه است که جهت رفع مشکلات دستگاه های پرچالش به آنها کمک می کند و نیز به سرمایه گذاران کمک می کند تا وارد عرصه تولید شوند.

استاندار قزوین عنوان کرد: دشمن در مسیر ناکارآمدی صحنه اقتصاد است که این کار مسئولیت ما را گوشزد می کند. در دوره جنگ نظامی با دشمن با ابزار نظامی مقابله کردیم. امروز در جنگ نابرابر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار گرفته‌ایم و در این مسیر مسئله معیشت مردم از اولویت های مهم دشمن است که در راه تولید کشور مانع ایجاد کند تا جامعه را پرآشوب کند.

وی افزود: برهمین اساس مدیران ومسئولان باید از تمام ظرفیت خود را برای حضور در میدان استفاده کنند. مدیران باید مقید باشند و سلامت اداری و چارچوب قانون را رعایت کنند.

جمالی پور تصریح کرد: این که ما قانون را سخت‌گیرانه تعریف کنیم، بزرگترین خسارت به کشور و مردم است. لذا از همه بانک‌ها می خواهیم که در شرایط فعلی مملکت در مقابل وضعیت موجود، مسیر را برای سرمایه گذار مرتفع نمایند.

استاندار قزوین اضافه کرد: مسوولیت ما مسئولان سنگین است که می تواند موجب بهتر شدن و یا وخیم تر شدن اوضاع شود به گونه ای که گاهی عدم موافقت مدیران، می تواند بخش بزرگی از سیستم تولید و اداری را مختل کند.

وی بیان کرد: سرمایه گذار یک مجاهد است و اگر تمام سرمایه خود را برای رونق تولید کشور هزینه می کند، نشان می دهد که دغدغه مند کشور است و ما موظف هستیم مسیر تولید را برای وی هموار نماییم.

جمالی پور خطاب به مسئولان بیان کرد: هدایتگری درست جزو وظایف شرعی ماست و اگر سرمایه‌گذار را درست راهنمایی نکنیم، خیانت کرده ایم و در این مساله با نگاه کمک و دستگیری وارد شوید.

استاندار قزوین ادامه داد: باید رویکردهای موجود را اصلاح کنیم و صنعتگران، تولیدگران و سرمایه گذاران مورد احترام و در اولویت باشند. چرا که ما به برکت رای مردم وارد عرصه مدیریت شدیه ایم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز