خبرگزاری کار ایران

مدیر آبفای شهرستان آبیک در گفت و گو با ایلنا :

آبرسانی با تانکر در آبیک صحت ندارد/ ورود چاه شماره 20 در مدار آبرسانی تا پایان آبان ماه

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۸۴۷

مدیر امور آبفای شهرستان آبیک با بیان اینکه قطعی 20 روزه آب خیابان مطهری شهر آبیک و آبرسانی با تانکر صحت ندارد، گفت: در اوج گرمای تابستان هیچ گونه قطعی و حتی کمبود آبی در آبیک وجود نداشت.

حمیدرضا کیخا روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین در پاسخ به این سوال که آیا قطعی 20 روزه آب در خیابان مطهری و آبرسانی با تانکر صحت دارد، ضمن تکذیب کامل این موضوع اظهار کرد: در اوج تابستان که با گرمای هوا مواجه بودیم، هیچ گونه قطعی و حتی کمبود آبی در شهر آبیک نداشتیم و در هیچ نقطه‌ای از این شهر لحظه‌ای با تانکر آبرسانی نشده است.

وی افزود: در زمان وقوع شکستگی لوله یا آبگیری مخازن، ممکن است بین یک تا دو ساعت قطعی آب وجود داشته باشد.

مدیر امور آبفای شهرستان آبیک بیان کرد: گرچه در زمان شکستگی لوله‌ها یا امور دیگر، با افت فشار آب مواجه می‌شویم اما شهروندان ساکن در نقاط بالادست شهر آبیک انتظار دارند که همواره آب با فشار زیاد در اختیارشان باشد که در زمان حادثه و یا هر موضوع دیگر، این مهم امکان‌پذیر نیست.

مدیر امور آبفای شهرستان آبیک  تغذیه آب شرب آبیک را از 9 چاه ذکر و ادامه داد: برق‌رسانی به چاه شماره 20 از سوی اداره برق در حال اجرا است و اگر با مشکل خاصی مواجه نشویم، تا آخر آبان ماه این چاه وارد مدار آبرسانی شهر آبیک می‌شود.

کیخا مطرح کرد: لوازم تجهیز چاه شماره 20 خریداری شده و به محض اتمام برق‌رسانی، تجهیز آن اجرایی و وارد مدار می‌شود.

وی افزود: با ورود چاه شماره 20 در مدار آبرسانی، بررسی یک یا دو حلقه چاه قدیمی و دارای مشکل سختی صورت گرفته و در صورت تشخیص،یک یا دو چاه از مدار خارج شده و کیفیت آب شرب آبیک هم بهبود می‌یابد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز