خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

160 هزار زائر از طریق مرز خسروی راهی کربلا شدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۷۸۴

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تردد 160 هزار زائر از طریق مرز خسروی به عتبات عالیات خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه بازدید از پایانه خسروی اظهار داشت: این پایانه به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده ورود زائران به داخل کشور است و هیچ محدودیتی برای پذیرش زوار نداریم.

وی ادامه داد: تا صبح امروز بیش از 160 هزار زائر از طریق مرز خسروی راهی کربلا شدند و قریب به 85 هزار زائر نیز از همین مرز به کشور بازگشتند که حدود 15 هزار نفر آنها مربوط به روز گذشته است.

سردار جاویدان تصریح کرد: خدمات ارائه شده به زائران اربعین در پایانه خسروی طی هفته های اخیر به گونه ای بود که خوشبختانه شاهد رضایتمندی اکثر آنها بودیم.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در حال حاضر جاده‌های کرمانشاه مملو از خودروهایی است که زائران را هنگام بازگشت جا به جا می‌کند، افزود: بار تردد زائرانی که مرزهای خسروی و مهران را برای شرکت در مراسم اربعین انتخاب کرده‌اند غالبا در محورهای استان ما است.

وی خاطرنشان کرد: وجود این شرایط می‌طلبد تا رانندگان و زائران بیش از همیشه مراقب وضعیت رانندگی خود بوده و از انجام هرگونه حرکات خطرناک و حادثه آفرین مانند سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

سردار جاویدان یادآور شد: خودداری از رانندگی در حین خستگی و صبر و تامل در هنگام ترافیک از دیگر نکاتی است که زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باید رعایت کنند تا شیرینی این سفر معنوی به کامشان تلخ نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز