خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در 2 استان/ کاهش دما در نوار شمالی کشور/ بارش پراکنده باران در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۷۴۸

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی سراسر کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی اظهار کرد: جنوب استان کرمان، ارتفاعات هرمزگان طی سه روز عصر‌ها و شب‌های آینده شاهد رگبار پراکنده، بارش باران و وزش باد خواهد بود.
 
وی ادامه داد: بارش‌های خفیف را برای شمال غرب و از فردا (یکشنبه/ ۲۸ مهر) تا آخر هفته برای شمال غرب کشور، سواحل دریای خزر، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و زاگرس و در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، ارتفاعات استان سمنان، همدان و لرستان، بارش باران، رگبار، رعد و برق را پیش بینی می‌کنیم.
 
این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دما را در نوار شمالی در پی فعالیت این سامانه بارشی شاهد خواهیم بود.
 
وی در خصوص وضعیت جوی پایتخت نیز اظهار کرد: همچنین برای تهران از بعدازظهر امروز افزایش ابر‌ها پیش بینی می‌شود، بیشینه دمای هوای تهران به ۲۸ درجه می‌رسد و کمینه نیز صبح امروز ۱۶ درجه بود. پایتخت فردا نیز روزی ابری را خواهد داشت که با بارش پراکنده و کاهش دما همراه است و پیش بینی می‌شود بیشینه دما فردا به ۲۴ و دوشنبه با کاهش ۵ درجه‌ای (۲۹ مهر) به ۲۲ درجه برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز