خبرگزاری کار ایران

در گفت‌گو با ایلنا مطرح شد:

ممنوعیت تنبیه بدنی دانش‌آموزان قزوینی با هر توجیهی/ رسانه‌ها یک تخلف را به عملکرد تمام معلمان تعمیم ندهند

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۶۳۵

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین تنبیه بدنی با هر نوع توجیهی در مدارس استان را ممنوع دانست و گفت: تحت هیچ شرایطی نباید در مدارس تنبیه بدنی صورت گیرد.

خیرالله رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: طبق تاکید آیین‌نامه و دستورالعمل‌های اجرایی مدارس از سوی وزارت آموزش و پرورش، به مدارس استان قزوین اعلام کردیم که تنبیه بدنی با هر نوع توجیهی در مدارس ممنوع است و تحت هیچ شرایطی نباید در مدارس تنبیه بدنی صورت گیرد.

وی افزود: فرهنگیان استان قزوین توانمندی لازم برای اداره کلاس‌ها و مدیریت دانش‌آموزان را دارند و به گونه‌ای عمل خواهند کرد که نیازی به تنبیه بدنی دانش‌آموزان نباشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین به وجود حدود 16 هزار فرهنگی در این استان اشاره و ادامه داد: این احتمال وجود دارد که یک اتفاق غیرمنتظره و غیرعمد در مدارس رخ دهد که رسانه‌ها نباید به بزرگنمایی این مهم بپردازند و این موضوع را به عملکرد تمام معلمان تعمیم دهند.

رحمانی خاطرنشان کرد: غالب فرهنگیان استان قزوین، فرهنگیانی هستند که تمام وجود خود را فدای دانش‌آموزان کرده‌اند تا آنان را به جایگاهی برسانند.

وی بیان کرد: به عنوان نمونه می‌توان به معلمی اشاره کرد که در یکی از مناطق استان قزوین، با لب‌هایش خط بریل را با دانش‌آموز کار می‌کند.

این مسئول افزود: با هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموزان که موجب ایجاد رخ دادن اتفاق غیرعمدی شود، حتما برخورد می‌شود.

گفتنی است، سال گذشته چند مورد تنبیه بدنی دانش آموزان در مدارس استان قزوین رخ داده بود و اخبار این حوادث هم انعکاس وسیعی یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز