خبرگزاری کار ایران

آمادگی 45 پایگاه امداد و نجات قزوین برای خدمات رسانی به زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۵۲۳

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از آمادگی ۴۵ پایگاه امداد و نجات بین شهری، ثابت و کوهستان این استان در ایام اربعین برای خدمت رسانی به زائران حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حکمت الله هاشمی امروز شنبه با اعلام این خبر افزود: جمعیت هلال احمر به مانند تمام روزهای سال آماده خدمت به مردم است اما در تعطیلات اربعین و بازگشت زائران از روز جمعه ۲۶ مهر تا ۲۸ با تمام نیروها در حالت آماده باش است.

 وی اظهار داشت که به همین منظور تمامی پایگاه‌های ثابت و موقت با بیش از ۲۴۰ نیروی عملیاتی امداد و نجات و ۱۳ دستگاه ست نجات و ۲۹ دستگاه آمبولانس و یک عدد بالگرد آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

هاشمی تصریح کرد : نیروهای جمعیت هلال احمر علاوه بر پوشش امدادی، در جاده آوج – همدان به عنوان محور مواصلاتی غرب کشور، ایستگاه صلواتی برپا کرده و به زائران کربلا خدمات دهی می‌کنند.

هاشمی افزود: تمامی پایگاه‌های امداد و نجات سطح استان قزوین در آمادگی کامل قرار داشته و به صورت ۲۴ ساعته به هموطنان خدمات رسانی خواهند کرد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین یادآور شد: انتظار می‌رود هموطنان با رعایت توصیه‌های ایمنی سفر امنی داشته باشند و در صورت نیاز به خدمات امداد و نجات با شماره ۱۱۲ تماس برقرار کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز