خبرگزاری کار ایران

کمک کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به پویش بهار همدلی

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۳۴۳

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: هیئت‌رئیسه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در قالب پویش بهار همدلی در مجموع مبلغ ۶۶۰ میلیون ریال جهت ساخت منازل تخریب شده در مناطق سیل‌زده کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، علی دلبری با اشاره به افتتاح حساب ویژه بانکی جهت جمع‌آوری کمک‌های مالی جامعه دانشگاهی در طرح پویش بهار همدلی اظهار کرد: هدف از پویش بهار همدلی مشارکت دانشگاهیان در بازسازی بخشی از ۶۰ هزار خانه ویران شده در مناطق سیل‌زده کشور است.

وی افزود: بر اساس این طرح در ازای هر ۲۰ میلیون تومان کمک‌ جمع‌آوری شده از هر دانشگاه، مبلغ ۷۰ میلیون تومان نیز از سوی نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و سازمان بهزیستی تعلق خواهد گرفت و در مجموع با ۹۰ میلیون تومان، خانه‌ای مستحکم در مناطق سیل‌زده برای هموطنان نیازمند ساخته خواهد شد.

دلبری تصریح کرد: ازمجموع این مشارکت ۶۶۰ میلیون ریالی، مبلغ ۳۷۰ میلیون ریال هم‌اینک در حساب ویژه این پویش در بانک تجارت شعبه مرکزی سبزوار موجود می‌باشد و مبلغ ۲۹۰ میلیون ریال تا پایان سال و به صورت کسر از حقوق ماهانه از همکاران داوطلب محقق خواهد گردید.

گفتنی است معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در پایان ضمن ابراز سپاس و تشکر ویژه از همه افرادی که علیرغم شرایط اقتصادی دشوار به این پویش پیوستند برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.

یادآور می شود؛ در پی وقوع سیل در بهار امسال و آسیب دیدن بخش‌های بزرگی در شمال و جنوب کشور، از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمپینی تحت عنوان پویش ملی «بهار همدلی» برای ساخت و نوسازی منازل تخریب شده بر اثر این رویداد طبیعی اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز