خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

برخی به دنبال انتخاب فردی ضعیف برای شهرداری قزوین هستند/ از جوسازی‌ها متاسفم

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۴۱

استاندار قزوین با انتقاد از جوسازی های اخیر پیرامون انتخاب شهردار قزوین گفت: برخی افراد به دنبال انتخاب فردی سلطه پذیر و ضعیف برای تصدی سمت شهرداری قزوین هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، چندی است در فضای مجازی چنین مطرح می‌شود که استاندار قزوین به دنبال به کرسی نشاندن گزینه مورد حمایت خود برای تصدی شهرداری قزوین است که این مطلب طی بیانیه‌ای  از سوی استانداری قزوین تکذیب شد.

استاندار قزوین شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تاکید من چه در موضوع انتخاب مدیران و چه در موضوع انتخاب شهردار برای اداره شهر قزوین، انتخاب گزینه کارآمد، باتجربه، متعهد و متخصص بوده و هست.

جمالی پور گفت: هیچگاه تمایلی به دخالت در اختیارات سایر دستگاه ها از جمله شوراهای شهر نداشته و ندارم و همیشه به اختیارات و مسئولیت مدیران دستگاه ها احترام گذاشته و می‌گذارم؛ مگر اینکه در یک فرآیند مشورت جمعی به یقین برسیم مشکلی برای مردم و اداره استان پیش می آید.

وی اظهار داشت: انتخاب کاندیدای کم تجربه، ناکارآمد و ضعیف برای شهرداری قزوین باعث ایجاد مشکلات جدی برای مدیریت شهری و مردم خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان با ابراز تاسف از نوع نگاه به انتخاب شهردار افزود: برخی به دنبال انتخاب افراد سلطه پذیر و ضعیف برای تصدی شهرداری هستند لذا این افراد به همراه گزینه‌های موردحمایت‌شان وارد فضای فرافکنی، تخریب و جوسازی شده اند که مایه تاسف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز