خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین:

منافع سیاسی وارد فعالیت‌های شهرداری نشود/ بسیاری از مشکلات شهری منشا قانونی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۰۸

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: سلایق و منافع سیاسی را نباید وارد فعالیت های شهرداری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی صالحی ضمن بازدید از شهر خرمدشت در جلسه با حضور شهردار، اعضای شوراهای اسلامی و مسئولان واحدهای شهرداری این شهر اظهار کرد: مدیران شهری باید از کلیشه‌ای بودن خارج شوند و با مهندسی مجدد فرآیندها، با خلاقیت و نوآوری در مسیر توسعه شهرها حرکت کنند.

وی افزود: اراده و انگیزه کافی در حوزه مدیریت شهری برای حل مشکلات شهروندان وجود دارد و باید با توجه به شرایط خاص کشور تمام پرسنل شهرداری‌ها و همچنین اعضای شوراهای اسلامی همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند.

 مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین ادامه داد: فعالیت‌های شهرداری‌ها باید بر اساس نیازهای اولویت بندی شده شهروندان باشد و نباید سلایق  و منافع سیاسی و شخصی  را در این امور وارد کرد.

صالحی اضافه کرد: همدلی و همراهی  اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری خرمدشت می تواند  بسیاری از مشکلات موجود را از پیش رو بردارد که این امر به وضوح در شهر خرمدشت دیده می شود.

 وی ادامه داد: بزرگترین سرمایه مجموعه مدیریت شهری اعتماد  شهروندان است که  باید با صیانت از آن در راستای افزایش این اعتماد گام برداشت.

در اجرای پروژه ها باید به کیفیت و عمر آنها توجه کرد

 این مسئول تصریح کرد: بسیاری از مشکلاتی که گریبانگیر حوزه شهری شده است منشاء قانونی دارد و قوانین قدیمی باعث برخی معضلات موجوداست که برای حل مشکلات نیاز به بازنگری جامع قوانین دارد.

صالحی با تاکید بر اجرای پروژه های باکیفیت در شهرها افزود: در اجرای پروژه های شهری ضمن  اولویت بندی نیاز شهروندان باید به بالا بردن کیفیت و عمر پروژهای عمرانی توجه کنیم که این امر در بلند مدت باعث افزایش رضایت شهروندان و توسعه همه جانبه می شود.

وی اذعان کرد: خدمات‌رسانی به مردم باید در سریع‌ترین  زمان ممکن با صحیح‌ترین و سالم‌ترین روش‌ها انجام پذیرد ودر این راستا لازم است شهرداریها و شوراها تلاش مستمر برای بهبود شرایط پیش روبه برای بهترین خدمت رسانی به مردم صورت گیرد.

این مسئول درپایان ضمن بازدید از پروژه های عمرانی شهر خرمدشت، برای پیگیری و رفع مشکلات این شهر قول مساعد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز