خبرگزاری کار ایران

در شورای هماهنگی بخش کشاورزی البرز مطرح شد؛

موسوی: ساختار سازمانی نیازمند بازنگری است/طلایی: لزوم تغییر نیروی انسانی از کمی به کیفی

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۱۴۳

جلسه شورای هماهنگی بخش کشاورزی استان البرز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، ریاست سازمان جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سیدمجید موسوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز امروز در جلسه شورای هماهنگی بخش کشاورزی استان البرز که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، ضمن برشمردن توانمندی‌ها و استعدادهای استان به مسائل و مشکلات سازمان اشاره کرد و گفت: اصلاح ساختار اداری، تامین ساختمان‌ها و تجهیزات سازمان و دستگاه‌های تابعه، توجه به رفاه پرسنل و تامین بخشی از هزینه های سازمان با منابع ملی مطالبی از جمله مواردی است که به مساعدت و پیگیری مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در قالب کارگروه‌های ویژه، نیازمند است.

موسوی ضمن اشاره به ساختار تشکیلاتی سازمان و اعتبارات تخصیصی استان  و نیاز سازمان و ادارات تابعه به ساختمان اداری مناسب از معاون توسعه مدیریت و منابع درخواست کرد که در حل این مشکلات، سازمان جهاد کشاورزی استان البرز را به صورت ویژه یاری کند.

وی همچنین بازنگری ساختار سازمان در بحث نیروی انسانی و پست های سازمانی مورد نیاز در بخش‌های مختلف سازمان را خواستار شد. 

طلایی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در ادامه این نشست، بیان کرد: ما باید با توجه به کمبود نیروی انسانی در سطح وزارت جهاد کشاورزی به دنبال تغییر ساختار نیروی انسانی از کمی به کیفی باشیم و از ظرفیتهای موجود نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی افزود: ساختارهای دولتی هیچ وقت پایدار نبوده و ما امروزه ظرفیت های خوبی مانند سازمان نظام مهندسی و تشکل‌های کشاورزی، استارتاپ ها و... را در سطح کشور داریم که دارای ظرفیتهای بالایی بوده و میتوانیم از ایده پردازی های این بخشها به نحو مطلوب استفاده نمائیم.

این مقام مسئول استفاده از مدیران الکترونیک، بکارگیری تحصیلکردگان نخبه و جوان که بتوانند امور را به صورت فنی و اصولی مدیریت نمایند را از جمله راهکارها عنوان کرد و افزود: استفاده از پیشنهادات و ایده های مفید و موثر افراد خلاق در سطح وزارت جهاد کشاورزی دنبال می‌شود و درصدد آن هستیم سامانه ای طراحی شود که افراد بتوانند ایده های خود را به راحتی مطرح و از آن دفاع کنند. 

طلایی گفت: استان البرز با توجه به نزدیکی به تهران و وجود مراکز آموزشی و تحقیقاتی یکی از استان‌های خاص کشور است و موفقیت ها و رتبه های کسب شده در زمینه های مختلف تولید در بخش کشاورزی و کسب رتبه برتر در مجموع شاخصهای عمومی و اختصاصی در سطح استان در سال 97 نشانگر همدلی همکاری و موفق بودن مجموعه جهاد کشاورزی استان البرز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز