خبرگزاری کار ایران

حیدری در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد:

بهره‌مندی مددجویان آبیکی از ۲۶ خدمت با مراجعه به سایت امداد

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۴۹

رئیس کمیته امداد امام شهرستان آبیک گفت: مددجویان می‌توانند با مراجعه به سایت e.emdad.ir از ۲۶ خدمت بهره‌مند شوند.

دوستعلی حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آبیک می‌توانند از طریق مراجعه به سایت e.emdad.ir جهت دریافت ۲۶ نوع خدمت از خدمات این نهاد درخواست‌های‌شان را ثبت و پیگیری کنند.

وی افزود: ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی و  با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب مددجویان تحت حمایت فراهم‌ شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان آبیک ادامه داد: مددجویان جهت ورود به این سامانه باید با وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه خود اقدام کرده تا صفحه مربوط به مشخصات آنها باز شود و هر مددجو بعد از ورود به این سامانه و ورود به صفحه خود، می‌تواند درخواستش را ثبت و ارسال کند.

حیدری اضافه کرد: این خدمات بر اساس مشخصات و اطلاعات هر خانوار نشان داده شده و مددجویان می‌توانند بر اساس سطح نیاز و خدماتی که برای آن‌ها فعال ‌شده، درخواست نیاز کرده و بعد از ثبت، کد رهگیری خود را جهت پیگیری‌های بعدی دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری نتیجه درخواست‌ها از طریق همین سامانه امکان‌پذیر بوده و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

این مسئول بیان کرد: بعد از ثبت و ارسال درخواست توسط مددجو،مددکار مربوطه روزانه درخواست‌های ثبت شده الکترونیکی را در سیستم خودش مشاهده و متناسب با آن اقدام می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام شهرستان آبیک افزود:  این خدمات در ۲۶ سرفصل بوده که شامل تعمیرات و بازسازی جزئی مسکن،  خرید مسکن، اجاره مسکن، بهسازی، انشعاب، تسهیلات شهرداری، جهیزیه نوعروس و جهیزیه ازدواج مجدد بانوان است.

حیدری کمک هزینه پسران، پوشش خدمات بیمه و درمان، پوشش بیماری، کمک‌هزینه درمانی، صدور کارت درمانی، پوشش خدمات دانش آموزی و  پوشش خدمات دانشجویی و خدمات نخبگان را از دیگر خدمات الکترونیکی به مددجویان ذکر و اذعان کرد: مشاوره تحصیلی، مشاوره روانشناسی، مشاوره ازدواج، مشاوره امور خانواده، وام قرض الحسنه، وام دانشجویی ، خدمات نظام وظیفه، تسهیلات کمک هزینه امور رفاهی، تسهیلات مهاجرت به روستا و درخواست عمومی اشتغال از دیگر خدمات قابل ارائه به مددجویان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز