خبرگزاری کار ایران

در تجمع امروز مقابل استانداری قزوین؛

کارگران کنتورسازی خواستار تحقق وعده‌های مسئولان شدند/ معرفی مدیر جدید توسط مدیرعامل محبوس

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۳۴

در تجمع امروز کارگران شرکت کنتورسازی مقابل استانداری قزوین، کارگران تسریع در پرداخت مطالبات خود و علمی شدن وعده ها را از سوی مسئولان استان خواستار شدند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، امروز برای چندمین بار متوالی است که کارگران شرکت کنتورسازی شهرستان البرز استان قزوین برای رسیدن به حق و حقوق خود و دریافت مطالبات و معوقات حقوقی خود، مقابل استانداری قزوین تجمع کردند و باز هم تسریع در رفع مشکلات از سوی مسئولان استان را خواستار شده‌اند.

با توجه به برگزاری چندین تجمع در مقابل استانداری قزوین، مسئولان و نمایندگان مجلس قول‌ها و وعده‌هایی را به کارگران برای رفع مشکلات‌شان داده‌اند اما تاکنون هیچ وعده‌ای عملی نشده و همچنان مشکلات کارگران پابرجاست.

پیگیر تحقق وعده‌های مسئولان هستیم

یکی از کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: از صبح اول وقت مقابل استانداری پیگیر تحقق وعده‌های مسئولان هستیم.

وی افزود: یکی از مسئولان استان قزوین سه راه حل برای رفع مشکل کارگران پیشنهاد داده بود که نخستین راهکار را قرار دادن یک سرپرست برای شرکت با هماهنگی مسئولان استانداری، دادگستری و نهاد دیگر ذکر کرده بود.

این کارگر ادامه داد: دومین راه حل مسئول استانی، تعیین سرمایه‌گذار و رسیدن به توافق با وی بوده که اسم سرمایه‌گذار را ذکر نکرد و سومین راهکار را هم بیان نکرده که چه بوده است.

کارگر شرکت کنتورسازی اضافه کرد: چند روز پیش این مسئول استانی در صدا و سیما مصاحبه‌ای در این زمینه داشت و اعلام کرد که کارگران به حق و حقوق خود می‌رسند؛ اما تاکنون اتفاقی رخ نداده است.

به گزارش ایلنا، در حال حاضر حدود هفت ماه است که کارگران شرکت کنتورسازی حقوق دریافت نکرده‌اند و حتی حقوق شب عید هم به آنان پرداخت نشده است؛ در حالی که کارگران 24 ماه حقوق معوقه از سالهای قبل هم دارند.

جالب اینکه مدیرعامل شرکت کنتورسازی که در زندان به سر می‌برد، فردی که بازنشسته را به عنوان مدیر کارخانه معرفی کرده؛ این در حالی است که کارگران این شرکت به خبرنگار ایلنا اذعان کردند چرا باید فردی بازنشسته که با 400 تا 500 میلیون تومان از شرکت بازنشسته شده، دوباره به کار بازگردد.

کارگران دست از شکایت صندوق‌های فروشگاهی بردارند

یکی از کارگران شرکت کنتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: فردی که به عنوان مدیر جدید شرکت کنتورسازی تعیین شده، بیان کرده که 15 هزار جنس در شرکت وجود دارد و دو هفته از آبان ماه که بگذرد یک ماه حقوق به کارگران این شرکت پرداخت می‌شود.

وی افزود: به کارگران اعلام شده دست از شکایت صندوق‌های فروشگاهی شرکت کنتورسازی بردارند چرا که هشتم آبان ماه شرکت به مزایده گذاشته می‌شود و با تغییر و تحول در صندوق‌ها و فروش آنها با قیمت بالا، تا اردیبهشت ماه سال آینده حساب تمام کارگران تسویه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز