خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان خبر داد:

راه اندازی پلیس دوچرخه سوار در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۲۷

۱۰ پلیس دوچرخه سوار راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های مرکزی شهر قزوین و همچنین جاده سلامت فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهرداد حسن پور رئیس پلیس راهور استان قزوین روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در مرحله نخست اجرای طرح پلیس دوچرخه سوار، ۱۰ نیروی پلیس رکابزن فعالیت خود را در خیابان‌های مرکزی شهر و همچنین جاده سلامت باراجین آغاز کرده تا ضمن کمک به تامین نظم و کنترل ترافیک، مروج فرهنگ دوچرخه سواری باشند.

این مسئول انتظامی گفت: تعداد پلیس های دوچرخه سوار در قزوین تا پایان سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد.

وی یادآور شد: پلیس راهنمایی و رانندگی با هدف ارتقای فرهنگ عبور و مرور کاربران ترافیکی، روان‌سازی آمد و شد و ایجاد انضباط ترافیکی به‌ویژه در معابر پرترافیک اقدام به راه‌اندازی پلیس دوچرخه‌سوار کرده است.

سرهنگ حسن پور گفت: راه اندازی پلیس دوچرخه سوار جهت حضور ماموران در صحنه تصادفات و گره های ترافیکی شهر و یک حرکت نمادین است و  هدف اصلی ما ترویج فرهنگ دوچرخه سواری است و بنا نداریم ماموریت های پلیس راهور را با دوچرخه انجام بدهیم و به کارگیری آنها فقط در موارد خاص است.

سرهنگ حسن پور یاد آور شد: امیدواریم این اقدام پلیس ضمن الگو بودن برای مردم در استفاده از دوچرخه و کاهش آلودگی هوا، کمک به نظم و امنیت شهر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز