خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مشهد خبر داد:

آغاز ثبت نام برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده در دهه پایانی صفر

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۹۵۳

معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از آغاز ثبت نام کمپین شهروند میهمان‌نواز حریم رضوی برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده در دهه پایانی صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، نرگس شالچیان در خصوص سامانه شهروند میهمان‌‎نواز حریم رضوی، اظهار کرد:همانند سال گذشته 6 درگاه ثبت نام داریم که این درگاه‎ها شامل ربات تلگرامی (mashhadisho_bot)، مشهدی شو، سایت مشهدی شو (mashhadisho.ir)، تلفن خدمات گردشگری و زیارت به شماره 0513135، ارسال عدد 8 به شماره 1000181 به صورت غیر حضوری و مراجعه حضوری به معاونت‌ فرهنگی مناطق سیزده‌گانه شهرداری و مراکز راهنمای زائر و اطلاعات سفری سطح شهر است. 

وی بیان کرد: امسال پس از ثبت نام در سایت، پیامکی به فرد ارسال می‌شود که ایستگاه، نوع خدمت، زمان و مکان حضور و شماره رابط در آن پیامک اعلام شده، کد ملی فردی که ثبت نام کرده نیز برای رابط ایستگاه پیامک می‌شود، بنابراین ساماندهی به صورت کاملا هوشمند اتفاق می‌افتد.

شالچیان با بیان اینکه «همه افراد می‌توانند در کمپین شهروند میهمان‌نواز حریم رضوی شرکت کنند»، گفت: امسال 32 خدمت دو بخش تخصصی و عمومی، 23 ایستگاه حمایتی و مشارکتی در سطح شهر و مبادی ورودی و 13 مرکز اسکان اضطراری داریم.

معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه «فرم ثبت نام ما از چند بخش تشکیل شده است»، تصریح کرد: بخشی مربوط به اطلاعات شخصی فرد و بخشی دیگر مربوط به ایستگاه‌ها و مراکز اسکان است که شخص با توجه به تمایل، ایستگاه یا مرکز اسکان خود را انتخاب می‌کند و با توجه به ایستگاهی که انتخاب می‎نماید، لیست خدمات نشان داده می‌شود و بر اساس آن فرد می‌تواند یک خدمت را انتخاب نماید زیرا اگر چند انتخاب انجام دهد، ممکن است تداخل اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز