خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان:

دستگیری سه کیف قاپ حرفه ای با چندین فقره سرقت در بجستان

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۹۵۲

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان از دستگیری سه نفر اعضای باند سارقین کیف قاپ با چندین فقره سرقت در بجستان خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجستان، حسن آزادخواه در تشریح این خبر گفت: مامورین پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی شهرستان به یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین مرد و یک نفر خانم که از مشهد مقدس عازم استان کرمان بودند مشکوک و پس از بررسی خودرو مذکور دارای سابقه توقیف در سیستم پلیس آگاهی بوده که با حضور به موقع مأمورین خودرو توقیف و سرنشینان آن دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. 

 آزادیخواه ادامه داد: پس از انتقال متهمین به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات لازم مشخص شده که متهمین تحت تعقیب یکی از کلانتری های مشهد مقدس به اتهام کیف قاپی و جیب بری هستند که در بدو ورود به پلیس آگاهی  منکر هرگونه سرقتی شده اند و در مواجه با ادله و تحقیقات فنی پلیس راهی بجز اعتراف نداشته و به چندین فقره سرقت از قبیل جیب بری ، کیف قاپی در مشهد مقدس و سایر شهرهای کشور اعتراف کردند.

وی تصریح کرد : از سارقین دستگیر شده که دو مرد و یک نفر زن هستند تعدادی گوشی تلفن همراه و سیم کارت کشف شده است که پس از اخذ دستورات مقام قضایی و شناسایی مالکان تحویل آنان خواهد شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان بجستان با بیان اینکه پلیس با تمام توان و امکانات خود در دستگیری سارقین و ناامن کنندگان جامعه اقدام خواهد کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز