خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خبر داد:

دستگیری یک قاچاقچی و 4 سارق حرفه‌ای در کرج

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۸۴۴

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف 775 گرم هروئین و 85 گرم شیشه از به دام افتادن 4 سارق حرفه ای، خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسنعلی فیروزخواه در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و فروش مواد مخدر در منطقه حسن آباد کرج، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری 14 رسالت قرار گرفت.

وی بیان کرد : با تشکیل یک تیم عملیاتی و تحت نظر قرار دادن منزل فروشنده مواد مخدر، با هماهنگی مقام قضائی، پس از اطمینان از حضور متهم در داخل منزل، آن جا محاصره محاصره و در یک عملیات غافلگیرانه متهم در حال بسته بندی مواد مخدر دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: از متهم دستگیر شده مقدار 775 گرم هروئین، 85 گرم شیشه، آلات استعمال مواد مخدر و تعداد 7 دستگاه گوشی تلفن همراه که در امر خرید و فروش مواد مخدر از آن ها استفاده می شد کشف شد.

سرهنگ فیروزخواه افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شد.

سرهنگ  فیروزخواه در ادامه با اشاره به پرونده دستگیری اعضای باند سارق با 14 فقره سرقت گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک افراد سابقه دار به منزلی در منطقه حصار جاده چالوس، پیگیری موضوع در دستور کار کلانتری 30 اسلام آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه 4 نفر از سارقان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد نامبردگان از سارقان سابقه‌دار و فروشندگان خرد مواد مخدر منطقه حصار هستند.

سرهنگ فیروزخواه افزود: متهمان در بازجویی های صورت گرفته به 14 فقره سرقت لوازم منزل و خودرو در سطح شهرستان کرج اقرار کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده با هماهنگی مقام قضایی برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز