خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان حمله مسلحانه منطقه مشکین دشت در البرز

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۷۰۳

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری عاملان حمله مسلحانه منطقه مشکین دشت شهرستان فردیس که منجر به قتل 2 نفر شده بود ، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام کلانتری 15 مشکین‌دشت مبنی بر یک فقره درگیری مسلحانه منجر به قتل در حوزه آن کلانتری، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان مشخص شد 2 خودرو پژو 206 به وسلیه سلاح گرم به سمت راننده و  سرنشینان خودرو پراید تیراندازی کرده‌اند که در اثر این تیراندازی، راننده و یکی از سرنشینان در حین انتقال به بیمارستان فوت کرده و سرنشین دیگر به شدت مجروح شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هر 8 سرنشین خودروهای 206 شناسایی شده که در بررسی های بعمل آمده مشخص شد همه متهمان از سارقان سابقه دار و ارازل اوباش بوده و خودروهای مورد استفاده آنها بعد از وقوع قتل توسط مالکان اعلام سرقت سوری شده و بعد از چند روز خودروهای های مذکور در حوالی کیانمهر به صورت بلاصاحب کشف و در بازرسی از آنان تعدادی گلوله و مقدار زیادی سلاح سرد کشف شده است.

سرهنگ نادربیگی اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده کاشف به عمل آمد 2 متهم اصلی پرونده که اقدام به تیراندازی و قتل عمد کرده بودند به همراه 4 نفر دیگر از افرادی که در این حادثه خونین حضور داشتند بلافاصله بعد از ارتکاب جرم به صورت غیر قانونی از کشور خارج و به یکی از کشورهای همسایه متواری شده اند و در آن کشور اقدام به انتشار تصاویر خود در فضای مجازی می کنند و 2 متهم دیگر نیز در یکی از روستاهای کوهستانی استان لرستان مخفی شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند متهمان به صورت غیر قانونی به کشور بازگشته و در استان های تهران , کرج , مازنداران و تبریز مخفی شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه 2 متهم اصلی پرونده در استان البرز مخفی شده بودند با تلاش کارآگاهان مخفیگاهشان در شهرستان های کرج و فردیس شناسایی شده و در ساعت 2 بامداد یکی از آنها در شهرستان فردیس دستگیر شده و دیگری به محض شنیدن خبر دستگیری همدستش به وسیله یک دستگاه خودرو کوییک به سمت استان های غربی کشور گریخته و در یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی مخفی می شود که ماموران با هماهنگی های قضائی به مخفیگاه نامبرده مراجعت و نامبرده را نیز دستگیر می کنند.

سرهنگ نادربیگی گفت: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به صراحت به قتل عمد به وسیله سلاح گرم اعتراف کرده و علت و انگیزه قتل را اختلاف حساب 300 هزارتومانی اعلام کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز