خبرگزاری کار ایران

از امروز کلید خورد؛

گشایش نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و هدایا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۴۶۹

نمایشگاه گل و گیاه ، سوغات و هدایا در شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نمایشگاه گل و گیاه ، سوغات و هدایا قزوین از امروز تا ۲۶ مهرماه به مدت پنج روز برای بازدید علاقمندان دایر است.

در این نمایشگاه ۹۶ تولیدکننده و فعال در حوزه های گل و گیاه، گل های زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارویی و همچنین در حوزه سوغات و هدایا 16 استان محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: ایجاد فرصتی مناسب برای دوستداران گل و گیاهان به منظور آشنایی با انواع گیاهان مناسب آپارتمان، برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل و گیاه، سوغات و هدایا از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

علی اصغر حاجی محمدی افزود: شرکت کنندگان در حوزه سوغات و هدایا از استان های تهران، قزوین، البرز، مرکزی، مازندران، همدان،کرمانشاه، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، یزد، کردستان، اصفهان، اردبیل و فارس محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

وی ادامه داد: برقراری ارتباط بین تولیدکننده و مصرف کنندگان، ارایه توانمندی های مشارکت کنندگان و فعالان، ایجاد فضای مناسب جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نمایشگاه گل‌وگیاه، همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین  جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز