خبرگزاری کار ایران

در پی جلسه امروز معاون وزیر با شرکت عمران پردیس؛

وام هزار میلیار تومانی برای تکمیل مسکن مهر

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۴۴۶

شرکت عمران پردیس با اخذ وام هزار میلیارد تومانی و بازپرداخت آن پروژه مسکن مهر را تکمیل می کند.

سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: امروز جلسه ای با حضور اصغر مهرآبادی عضو هیئت مدیره بانک مسکن و قائم مقام وزیر داشتیم که تصمیماتی در خصوص دریافت وام از بانک مسکن برای تکمیل پروژه مسکن مهر داشته باشیم.

وی افزود: شرکت عمران پردیس جهت اتمام  پروژه های باقی مانده مسکن مهر پردیس  همه ظرفیت هایی که داشته را بسیج کرده و اراضی باقی مانده را برای فروش گذاشته است.

وی ضمن تشکر از حمایت نمایندگان مجلس از شرکت عمران اظهارکرد: نمایندگان  مردم در مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه کمک کردند. 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در تبصره ۸ منابعی دیده شده که شرکت عمران با سود ۲۴ درصد وام گرفته و باقی پروژه ها را کامل کند و بازپرداخت این وام  از منابع خود شرکت تامین می شود.

هدایت با اشاره به اهمیت این موضوع و تلاش صددرصدی مدیران شرکت عمران بر تکمیل پروژه های مسکن مهر در کمترین زمان اعلام کرد: برای تخصیص این وام هزار میلیارتومانی  جلساتی را مکرر با مدیران بانک مسکن داریم .

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در ادامه تاکید کرد: این  هزار میلیاردتومان وام مسکن کلید تکمیل پروژه های مسکن مهر بوده و شرکت عمران پردیس جهت تکمیل پروژه های مسکن مهر  خود زیر بار وام ۲۴ درصدی رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز