خبرگزاری کار ایران

30 درصد بیماران بستری در بیمارستان علامه بهلول گنابادی غیربومی هستند

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۴۴۲

رئیس بیمارستان علامه بهلول گنابادی گفت: حدود 30 درصد از بیمارانی که از خدمات بخش‌های بستری این بیمارستان بهره‌مند می‌شوند، غیر بومی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، دکتر عباس عبادی در این خصوص اظهار کرد: وجود زیرساخت‌ها و تجهیزات به روز و مناسب و موقعیت ممتاز جغرافیایی در کنار کادر درمانی متخصص در بیمارستان علامه بهلول گنابادی باعث شده است تا بیمارانی از شهرهای مختلف استان خراسان رضوی به این بیمارستان مراجعه و از خدمات آن استفاده کنند.

وی افزود: همچنین وجود متخصصان توانمند در رشته‌های تخصصی موجب شده است تا بیمارانی از سایر مناطق کشور و حتی برخی از کشورهای عربی از امکانات این بیمارستان بهره مند شوند.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی ابراز کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود 2500 نفر برای بهره‌مندی از خدمات درمانی بیمارستان علامه بهلول از شهرستان‌های مجاور به گناباد وارد شده‌اند و در بخش‌های مختلف این بیمارستان بستری شدند.

دکتر عبادی، یکی از سیاست‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را ساخت اقامتگاه‌هایی برای همراهان بیماران بیان و خاطرنشان کرد: در همین راستا به همت مجع خیرین سلامت، اقامتگاه‌ همراه بیمار در کنار ساختمان بیمارستان علامه بهلول گنابادی احداث شده است و همراهان بیماران می‌توانند با مراجعه به دفتر مدیریت بیمارستان و اخذ فرم معرفی نامه از امکانات این اقامتگاه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز