خبرگزاری کار ایران

160 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و البرز کشف شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۴۰۹

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۶۰ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان، روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از طریق اقدامات اطلاعاتی دریافتند که فردی در زمینه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده ای دارد و به همین منظور شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند که متهم به تازگی مقادیر زیادی مواد مخدر را از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری کرده و قصد دارد آن را به استان البرز منتقل کند.

سردار حاجیان  ادامه داد: به دنبال این موضوع، تیم های عملیاتی پلیس قزوین با هماهنگی مرجع قضایی و همکاری با پلیس استان البرز، به محورهای مواصلاتی استان همجوار اعزام شدند و سرانجام هر دو خودرو را در محدوده شهرستان فردیس مشاهده و در اقدامی ضربتی با ورود به منزل متهمان، آنها را دستگیر و مقدار ۱۶۰ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

وی افزود: در این عملیات  ۵ نفر دستگیر و ۲ خودرو نیز توقیف شد که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار حاجیان تاکید کرد که نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را به کار گرفته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح های مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ به طور مستمر ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز