خبرگزاری کار ایران

فخاری خبر داد:

توزیع ۲۰ هزار پرس غذا در مرز دوغارون توسط آستان قدس رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۰۲۸

موکب آستان قدس رضوی در مرز دوغارون از ۱۵ مهر ماه تاکنون ۲۰ هزار پرس غذا همراه با خدمات فرهنگی، اسکان، امدادرسانی، بهداشتی و حمل و نقل سالمندان و معلولان به زائران پیاده‌ اربعین حسینی ارائه کرده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تایباد، مسئول اجرایی ستاد اربعین شهرستان تایباد در این خصوص گفت: این نهاد همچون سال‌ گذشته از روزهای ابتدایی حضور زائران در مرز ایران و افغانستان خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را آغاز کرده است.

علی فخاری افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از زائرین کشور افغانستان برای شرکت در راهپیمایی اربعین در کشور عراق از طریق مرز دوغارون وارد ایران می شوند.

وی اظهار داشت: آستان قدس رضوی در این گذرگاه رسمی روزانه بیش از سه هزار پرس غذا توزیع می کند.

وی گفت: همچنین روزانه افزون بر هزار وعده صبحانه همراه با خدمات مختلف در حوزه‌های پزشکی، فرهنگی، اسکان و نظافت با حضور خادمیاران به زائران ارائه می‌شود.

فخاری افزود: در حال حاضر ۱۸۰ نیروی خادمیار و ۱۲۰ نفر از مردم شهرستان تایباد در مرز دوغارون به زائرین کربلای حسینی خدمات ارائه می کنند.

وی به ارائه برنامه های فرهنگی در موکب های برپا شده در مرز دوغارون اشاره کرد و اظهار داشت: از ۱۵ مهر ماه سال جاری تاکنون بیش از ۱۸ هزار بسته فرهنگی بین زائرین افغانستانی توزیع شده است.

پیش بینی می شود تا پایان مهر ماه سال جاری بیش از ۳۴ هزار پرس غذا در این موکب ها از سوی آستان قدس رضوی بین زائران اربعین توزیع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز